S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Výměna zboží
Výměna zboží
Výměna zboží Výměnu zboží můžete provést do 20 dnů od převzetí zásilky

Pokud se vám stane, že zboží, které jste si objednali, Vám velikostně nesedí, nebo jste po rozbalení zjistili, že byste měli zájem o jinou barvu či zcela jiný produkt, není žádný problém zakoupené zboží vyměnit.

Klasická doba na výměnu zboží, která je určena zákonem je 14 dnů od převzetí zboží. Náš e-shop FashionBOX.cz tuto dobu prodlužuje a to na celých 20 dnů od převzetí. Máte tak dostatek času si rozmyslet, jaké zboží byste na výměnu chtěli a nemusíte rychle spěchat s odesláním.

Postup pro výměnu zboží:

Jelikož je zapotřebí, aby zboží, které si vyberete, bylo pro vás rezervováno a nekoupil si jej jiný zákazník, než nám původní zboží doručíte, dodržujte následující postup pro výměnu.

1. Výběr nového zboží

Na našem e-shopu si vyberte zboží, za které chcete vyměnit původní již zakoupené a proveďte objednávku, jako kdybyste chtěli zboží zakoupit běžným způsobem.

Jediný a hlavní rozdíl je v tom, že do poznámky v objednávce nesmíte zapomenout napsat "VÝMĚNA ZBOŽÍ"

Díky tomu budeme vědět, že se jedná o výměnu a nebudeme tak zásilku odesílat, dokud nám původní zboží nedoručíte. Zároveň se pro vás nové zboží rezervuje a nemůže si jej tak už nikdo jiný koupit.

Při výběru nových produktů na výměnu nemusíte dodržovat cenu původního zboží. Případné rozdíly v ceně vám budou buď vráceny na váš bankovní účet, nebo vám budou doúčtovány. Při výměně zboží se z nové objednávky odečítá pouze cena vráceného zboží bez poštovného.

2. Stažení formuláře pro výměnu zboží

Zde pod textem si stáhněte jednoduchý formulář, vytiskněte jej a vyplňte. Ten poté společně s kopií faktury (daňového dokladu) přiložte ke zboží, které chcete vyměnit a vše pošlete na naši adresu.

Pokud nechte zboží posílat poštou, můžeme vám zřídit zpětné podání na kterékoliv pobočce sítě výdejních míst společnosti uloženka.cz. V takovém případě nás kontaktujte, abychom vám zpětné podání zřídili.

ZBOŽÍ NA VÝMĚNU MUSÍ SPLŇOVAT TYTO PODMÍNKY:

- musí být v originálním balení a musí být bezpečně zabaleno

- v případě, že má zboží nějaké označení (visačky, nálepky), musí být ke zboží přibaleno

- nesmí být nijak poškozeno, pouze v rámci zkoušení a nesmí být jakkoliv znečištěno

- zboží na výměnu zasílejte doporučeně a podací lístek si pro jistotu uschovejte

- pokud je zboží poškozeno, postupujte podle reklamačního řádu zde a nezasílejte jej na výměnu

Upozornění:

Zboží, které chcete vyměnit, nesmí být poškozené, nesmí být poškozený ani jeho obal, musí být kompletní a nesmí nést jakékoliv známky nošení. Pouze v rámci zkoušení.


formulář pro výměnu zboží